5.0
gebaseerd op 305 reviews
Annemiek - ongeveer 5 jaar geleden

Het is altijd een feestje om door jou behandeld te worden..!!! Ik knap er altijd heerlijk van op ..!!!

Petra - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals altijd voelde ik mij bij Toby in uitstekende en deskundige handen.
Mijn nagels zien er weer keurig verzorgd en sprankelend uit.
Daarnaast weet Toby het tijdens haar behandelingen altijd gezellig te maken, ze is een fijne gesprekspartner!

Gerdi - ongeveer 5 jaar geleden

Was super fijn

Elida - ongeveer 5 jaar geleden

Ik heb weer prachtige kleur nagels, welke was het ook al weer Toby 🤪

Rinie - ongeveer 5 jaar geleden
Nikita - meer dan 5 jaar geleden

Altijd gezellig, fijn ontspannen en heerlijke behandeling

Bianca - meer dan 5 jaar geleden

Top behandeling!

Lissa - meer dan 5 jaar geleden
Alex - meer dan 5 jaar geleden

Was zoals altijd weer heerlijk.

Carla - meer dan 5 jaar geleden