5.0
gebaseerd op 305 reviews

Heerlijke rustige behandeling en een fijn persoon om om je heen te hebben.

Ine - bijna 6 jaar geleden

Het was na de corona weer heerlijk om me door jou te laten verwennen..!!
Bedankt .!!๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Petra - ongeveer 6 jaar geleden

Weer super fijn. Dank je wel Toby!

Carla - ongeveer 6 jaar geleden

Het was heerlijk en voortaan niet alleen de wenkbrauwen maar gewoon een lekkere behandeling!! Super!

Gemma - ongeveer 6 jaar geleden

Zo fijn om weer bij je te zijn.

Je laat me nog harder stralen ๐Ÿ˜ƒ

Frances - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijk genoten xxx

Monique - ongeveer 6 jaar geleden

Weer genoten van een heerlijke gezichtsbehandeling, een echte aanrader๐Ÿ˜€๐Ÿ‘

Birgit - ongeveer 6 jaar geleden

Fijn gesprek gehad met Toby en een fijne behandeling. Over 6 weken weer terug. Hopelijk krijg ik het gewenste resultaat waar wij samen naartoe gaan werken. Toby geeft hele duidelijke uitleg over behandelingen en producten

Jessica - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijke behandeling , altijd genieten bij Toby.

Antoinet - ongeveer 6 jaar geleden

Wat fijn dat we weer mogen komen. Ik heb je gemist Toby. Het was weer heerlijk, ontspannen en gezellig. Ik heb dan ook super genoten van mijn behandeling.

Lisan - ongeveer 6 jaar geleden