5.0
gebaseerd op 305 reviews

Super fijne behandeling gehad bij Toby!
Goede en professionele uitleg over de producten die ze gebruikt. Zeker een aanrader en lekker rustgevend.

Sharona - meer dan 6 jaar geleden
Maddy - meer dan 6 jaar geleden
Lissa - meer dan 6 jaar geleden

De professionele behandeling door Toby is een echte aanrader voor iedereen.

Annie - meer dan 6 jaar geleden
Suus - meer dan 6 jaar geleden

Altijd weer een soort van therapie, om bij Toby in de stoel te liggen.

Ine - meer dan 6 jaar geleden
Ans - meer dan 6 jaar geleden
Alex - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk ontspannen tijdens een super behandeling!

Natalie - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad, fijn begin van het weekend!

Wilma - meer dan 6 jaar geleden