Super fijne behandeling gehad bij Toby!
Goede en professionele uitleg over de producten die ze gebruikt. Zeker een aanrader en lekker rustgevend.
Sharona
-
meer dan 6 jaar geleden
Maddy
-
meer dan 6 jaar geleden
Lissa
-
meer dan 6 jaar geleden
De professionele behandeling door Toby is een echte aanrader voor iedereen.
Annie
-
meer dan 6 jaar geleden
Suus
-
meer dan 6 jaar geleden
Altijd weer een soort van therapie, om bij Toby in de stoel te liggen.
Ine
-
meer dan 6 jaar geleden
Ans
-
meer dan 6 jaar geleden
Alex
-
meer dan 6 jaar geleden
Heerlijk ontspannen tijdens een super behandeling!
Natalie
-
meer dan 6 jaar geleden
Heerlijke behandeling gehad, fijn begin van het weekend!
Wilma
-
meer dan 6 jaar geleden