5.0
gebaseerd op 305 reviews

Top! Dank je wel Toby, was weer heel fijn.

Carla - meer dan 6 jaar geleden

Een hele fijne relaxte behandeling.

Antoinet - meer dan 6 jaar geleden
Maaike - meer dan 6 jaar geleden

Was heerlijk!
Ik ga mijn best doen! Dank je wel!

Marieke - meer dan 6 jaar geleden
Roos - meer dan 6 jaar geleden

Zoals altyd n warme ontvangst met n goede behandeling.

Anja - meer dan 6 jaar geleden
Maria - meer dan 6 jaar geleden

Altijd fijn om bij jouw geweest te zijn lieve Toby!!!

Huda - meer dan 6 jaar geleden

Het is altijd een feestje om bij jou op de bank te liggen..!!
En altijd een luisterend oor.!!!🥰🥰🥰

Petra - meer dan 6 jaar geleden

Perfecte behandeling gehad.

Davien - meer dan 6 jaar geleden