Geweldig , πen altijd gezellig om bij je te komen ,en te kletsen over van alles en nog watπ
Corina
-
meer dan 6 jaar geleden
Altijd fijn om weer te genieten van een heerlijke behandeling
Rianne
-
meer dan 6 jaar geleden
Heerlijk weer
Diona
-
meer dan 6 jaar geleden
Dominique
-
meer dan 6 jaar geleden
Super tevreden over de behandeling!
Anda
-
bijna 7 jaar geleden
je speelt goed in op de klant!!!
Eerlijk en oprecht
Miranda
-
bijna 7 jaar geleden
Je hebt me weer heel blij gemaakt Toby met mooie nagels, het was echt een drama! Dus π gedaan weer. ππ
Rinie
-
bijna 7 jaar geleden
Super tevreden over de behandeling die zoals gewoonlijk weer erg professioneel is uitgevoerd.
Complimenten!!
Angelien
-
bijna 7 jaar geleden
Femke
-
ongeveer 7 jaar geleden
Ik vond het super fijn, ontspannend en gezellig! Ik zou speciaal voor jou naar Beneden-Leeuwen komen hiervoor vanuit Rotterdam!
Kiki
-
ongeveer 7 jaar geleden