5.0
gebaseerd op 305 reviews

Geweldig , πŸ‘en altijd gezellig om bij je te komen ,en te kletsen over van alles en nog watπŸ˜‰

Corina - meer dan 6 jaar geleden

Altijd fijn om weer te genieten van een heerlijke behandeling

Rianne - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk weer

Diona - meer dan 6 jaar geleden
Dominique - meer dan 6 jaar geleden

Super tevreden over de behandeling!

Anda - bijna 7 jaar geleden

je speelt goed in op de klant!!!
Eerlijk en oprecht

Miranda - bijna 7 jaar geleden

Je hebt me weer heel blij gemaakt Toby met mooie nagels, het was echt een drama! Dus πŸ” gedaan weer. πŸ˜˜πŸ’‹

Rinie - bijna 7 jaar geleden

Super tevreden over de behandeling die zoals gewoonlijk weer erg professioneel is uitgevoerd.
Complimenten!!

Angelien - bijna 7 jaar geleden
Femke - ongeveer 7 jaar geleden

Ik vond het super fijn, ontspannend en gezellig! Ik zou speciaal voor jou naar Beneden-Leeuwen komen hiervoor vanuit Rotterdam!

Kiki - ongeveer 7 jaar geleden