5.0
gebaseerd op 305 reviews

Het was heerlijk..!!
Ik ben weer zo goed als nieuw 👍
Dankjewel o

Petra - meer dan een jaar geleden

Ik ben voor de eerste keer bij Toby geweest. Toby is spontaan en sociaal.
Behandeling was heerlijk ging herboren naar huis. Heerlijk relaxed.
Ga weer een nieuwe afspraak maken.
Dank je wel Toby voor de fijne Behandeling.

Betty - meer dan een jaar geleden

Hele fijne en goede behandeling gehad in een prachtige en professionele salon.

Rieta - meer dan een jaar geleden

De behandeling werd door Toby uitgevoerd en viel achteraf wel mee. Werd netjes ontvangen in een mooie en nette salon. Een volgende afspraak staat gepland maar dan voor een andere behandeling.

Ansem - meer dan een jaar geleden

Het was weer heerlijk

Esther - meer dan een jaar geleden

Heerlijk, ontspannen en gezellig ❤️

Esther - meer dan een jaar geleden

Ik heb weer genoten ik geniet er nu nog van na van deze ochtend heerlijk Toby die handen van jou ……jij hebt gouden handjes 👌🥰

Wendy - meer dan een jaar geleden

Pure verwennerij!

Natalie - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling. Toby is to the point en helder wat ze voor je kan betekenen.

Elise - meer dan een jaar geleden

Het was weer een heerlijke behandeling met een heel mooi resultaat.
En natuurlijk het babbelen met To tijdens de behandeling is erg gezellig en het hele totaalpakket maakt het een relax moment op de dag.

Margot - meer dan een jaar geleden