5.0
gebaseerd op 305 reviews

Heel mooi gedaan Toby, mijn gel nagellak! Hele mooie kleur πŸ‘πŸ»

Hetty - ongeveer 2 jaar geleden

Wederom weer heerlijk! En....na de behandeling gelijk resultaat!!

Simone - ongeveer 2 jaar geleden

Het is altijd een feestje om naar Toby te gaan, maakt niet uit voor welke behandeling! Ze is heel erg deskundig en een kei in haar vak. Heerlijke producten, ook goede ervaringen inmiddels met het merk RIviderm. Ik kijk weer uit naar mijn volgende behandeling.

Lisan - meer dan 2 jaar geleden

Altijd gezellig een feestje bij toby

Elida - meer dan 2 jaar geleden

De behandeling is een echte "opknapper" voor mijn gelaat geweest..

Betsie - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb genoten van de behandeling en ben blij met het merk van reviderm.
Deze lijn voelt heerlijk

Helma - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk zoals altijd maar moet zeggen het nieuwe merk waar Toby mee is gaan werken πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œhet voelt goed πŸ‘Œik heb zin in de volgende behandelingen om wellicht verbetering van mijn huid te gaan zien dus tot de volgende ….

Wendy - meer dan 2 jaar geleden

De behandeling is in zeer kundige handen:
Goede verzorging van de huid en ook prettig ontspannend voor lichaam en geest.

Willy - meer dan 2 jaar geleden

Wat een ontzettend fijne behandeling! Dank je wel weer Toby

Carla - meer dan 2 jaar geleden

Het was weer heerlijk en ontspannen. Je nieuwe producten geven mij een mooie, zachte huid. Dank je!

Ellen - meer dan 2 jaar geleden