5.0
gebaseerd op 305 reviews

Ik vond het fijne behandeling, je bent een vriendelijke enthousiaste vrouw!
tot de volgende keer!

Roy - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk na zoveel tijd weer behandeld te zijn 👍🥰
Was top 🥰😘

Petra - bijna 2 jaar geleden

Zoals altijd was het top 👍zalig

Wendy - bijna 2 jaar geleden

Met Toby is het altijd gezellig en ze legt altijd goed uit wat ze aan het doen is!
Ik heb genoten van mijn Ultrasound behandeling en de nieuwe afspraak is al gepland: heerlijk zo'n ontspannen frisse huid weer, tot gauw Toby xx

Yvonne - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd weer genieten.

Esther - ongeveer 2 jaar geleden

Deskundige behandeling en mooie producten. Toby heeft veel liefde voor haar vak!

Maria - ongeveer 2 jaar geleden

Na lange tijd weer terug, maar wat was het fantastisch.
Voelde en zag verschil.
Tot een volgende keer.

Mariël - ongeveer 2 jaar geleden

Weer een hele fijne gezichtsbehandeling gehad in een heerlijke ontspannen en relaxe sfeer. Het was toppie. Thanks Toby, groetjes Marijke

Marijke - ongeveer 2 jaar geleden

zoals gewoonlijk ...heerlijk ontspannen en volop aandacht voor de huidproblemen. Complimenten

Ellen - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling, na 11/2 uur gezellig gebabbeld te hebben met Toby ben ik herboren uit de stoel gekomen.
Nu een paar uur later voel ik het nog steeds werken ..... een heerlijk gevoel.

Margot - ongeveer 2 jaar geleden