5.0
gebaseerd op 305 reviews

Goddelijk lekker

Bianca - meer dan een jaar geleden

Altijd zo heerlijk om onder Toby’s kundige vingers een schoonheidsbehandeling te ondergaan, feestje!

Joan - meer dan een jaar geleden

Weer super genoten van een heerlijke gezichtsbehandeling met hele fijne producten. Direct resultaat, mijn gezicht straalt. Dank je wel lieve Toby. Je bent een topper.
Liefs Lisan

Lisan - meer dan een jaar geleden

Vandaag heb ik voor het eerst een behandeling gehad bij Frivolite. Ik ben zeer tevreden over de professionele en deskundige behandeling. Daarnaast ben ik aangenaam verrast over de persoonlijke en warme benadering van Toby.

Brenda - bijna 2 jaar geleden

Je komt er altijd mooier vandaan en met Toby is het altijd relaxt praten😘

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Het is altijd goed bij Toby !!!!

Guus - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk genoten...

Monique - bijna 2 jaar geleden

Ontspannen, fijn

Maaike - bijna 2 jaar geleden

Altijd fijn om naar Toby te gaan. Ze is vakkundig en gezellig en maakt de mooiste wenkbrauwen van de hele omstreek.😀

Jolet - bijna 2 jaar geleden

Voor het eerst een uitgebreide behandeling gehad
Dit was heerlijk...en het verschil is goed te zien.
Ik heb ervan genoten

Helma - bijna 2 jaar geleden